10.12.2018

TIEDOTE

10.12.2018

Evoltaan uusi toimitusjohtaja

Evolta on siirtymässä uuteen vaiheeseen, kun menestyksekkään kotimaisen liiketoiminnan rinnalle lähdetään rakentamaan toista tukijalkaa kansainvälisestä toiminnasta. Uuteen vaiheeseen siirtyminen tarkoittaa myös toimitusjohtajan vaihtumista. Tammikuussa 2019 yrityksen uutena toimitusjohtajana aloittaa Jan Pawli. Pawli siirtyy Evoltaan Granlund Oy:stä, jossa hän vastaa yhtiön ohjelmistoliiketoiminnan kansainvälistämisestä.

On hienoa päästä mukaan Evoltan tarinaan juuri tässä vaiheessa. Lähden luotsaamaan yritystä kohti seuraavaa vaihetta tilanteessa, jossa meillä on kilpailukykyinen tuote, jonka kanssa uskomme olevamme markkinoilla oikea-aikaisesti. Lisäksi meillä on tähän tehtävään sitoutunut henkilökunta sekä kehittämishaluiset omistajat”, Pawli summaa.

Evolta on siirtymässä uuteen vaiheeseen, kun menestyksekkään kotimaisen toiminnan rinnalle lähdetään rakentamaan toista tukijalkaa kansainvälisestä toiminnasta. Tässä kohtaa katsottiin tarpeelliseksi saada uudentyyppistä kokemusta ja osaamista Evoltan johtoon. Pawlin toimialatuntemus ja kansainvälisen toiminnan kokemus tuovat uutta vauhtia Evoltan strategian toteuttamiseen Suomessa ja kansainvälisesti”, kertoo hallituksen puheenjohtaja Hannu Vaajoensuu.